אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מזגן ברכב לא מקרר

תקופת הקיץ הגיע אלינו ואיתה עליית המעלות חום. בחודשים אלה אתם רק רוצים להגיע לרכב ולהדליק את המזגן. אבל מה קורה כשאתם מדליקים את המזגן הוא מוציא אוויר אך לא מקרר? או שהמזגן מוציא אוויר פושר עד חם, הינה מספר סיבות למה המזגן ברכב לא מקרר:

  1. כפתור ה C/A שלכם לא לחוץ. כפתור ה C/A מפעיל את פעולת המדחס ובכך מוציא אוויר קר.
  2. תקלה במדחס.
  3. תקלה חשמלית ברכב.
  4. דליפת גז.

מה עליכם לעשות? גשו למוסך רכב אשר יבחן את פעילות המזגן ברכב שלכם בצורה מקיפה ומקצועית. לאחר בדיקה קצרה תוכלו לדעת מה הבעיה ומה הפתרון.

אנחנו באיתי מוטורס מומחים במערכת מיזוג אוויר. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לבדיקה ללא עלות! בה תקבלו פתרון לבעיה שלכם. השאירו פרטים או התקשרו עכשיו 073-2726056

ריח רע מהמזגן ברכב

קרה לכם פעם שהדלקת את המזגן ופתאום יצא ממנו ריח לא נעים ולא ידעתם מה הסיבה לכך? במיוחד עבורכם הכנו מספר סיבות של ריח רע מהמזגן:

  1. פילטר האוויר סתום/ מלוכלך. הפילטר בעצם מסנן את האוויר שמגיע לרכב, במידה והוא מלוכלך הוא עלול להכניס ריח רע לרכב. בקשו מהמוסך שלכם לבדוק את פילטר המזגן בטיפול לרכב הבא שלכם.
  2. באקלים המשתנים בין קור לחום תעלות המזגן יוצרות לחות, הלחות יכולה להתפתח לבקטריות. הפתרון לכך הוא ניקוי מעברי המזגן.
  3. במידה ואתם נוסעים ברכב ופתאום יש רכב לא נעים, בדקו שהמזגן נמצא על מצב בו האוויר מסתנכרן ברכב בלבד ולא מופעלת האפשרות לכניסת אוויר מבחוץ.

מזגן ברכב פעם מקרר ופעם לא

המזגן ברכב קצת "מגמגם"? את כבר לא יודעים אם הוא מקרר או מחמם? המזגן ברכב צריך תמיד לקרר במידה והרכב לא מקרר ישנן מספר סיבות לכך:

בעיה במדחס

הסיבה השכיחה ביותר הוא המדחס. כאשר פעולות המדחס לא מתבצעת בצורה תקינה המזגן מתחיל "לגמגם". גשו למוסך הקרוב לביתכם ובדקו אתו.

בעיה במערכת ההפעלה של המזגן

לפעמיים תקלה במערכת ההפעלה של המזגן גורמת לגמגום של המזגן ופעילות לא תקינה שלו. בדקו מול מוסך אשר מומחה למערכות הפעלה של מזגן.

התחממות של הרכב

כאשר הרכב מתחמם הוא משתמש במערכת הקירור של הרכב לקירור המנוע, לכן המזגן עובד פחות טוב. במידה ויש לרכב תקלה של התחממות גשו כמה שיותר מהר למוסך לבדיקת הנושא.

מזגן לא מקרר ברכב

אם המזגן שלכם לא מקרר אתם מוזמנים להגיע אלינו לאיתי מוטורס ואנו נבדוק בצורה יסודית את מערכת מיזוג האוויר אצלכם ברכב. בדיקת המזגן היא ללא עלות! ומבוצעת על ידי אנשי צוות המקצועיים בתחום השאירו פרטים או התקשרו עכשיו 073-2726056

מזגן ברכב לא מקרר
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן