אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מהו מדחס לרכב?

תקלה במזגן עשויה להיות לא נעימה במיוחד כאשר מדובר בימי הקיץ החמים. מכאן, חשוב ביותר להביא בחשבון את כל המידע לגבי מהו מדחס לרכב ומה גורם לו להתקלקל – כל הפרטים בכתבה לפניכם

מדחס לרכב

מדחס לרכב נחשב לחלק מרכזי במזגן ברכב. במידה והמזגן אינו עובד כמו שצריך, הרי הדבר עשוי להיות קשור למדחס. למעשה, החלפת מדחס מזגן לרכב נחשבת לבעיה נפוצה במיוחד בכל הקשור לתקלות ברכב.

מהן התקלות הגורמות למדחס לא לעבוד?

ישנן תקלות שונות הגורמות למדחס הרכב לא לעבוד, מה שמוביל רבים לרכוש מדחס לרכב מפירוק או להגיע למוסך. אם מדובר על רכב שטח, הרי רכישת מדחס לרכב שטח יכולה לפתור את הבעיה. כעת נפרט את התקלות השונות:

  • דליפה של גז: דליפה של גז יכולה לגרום למדחס לא לעבוד וצריך להבין בדיוק איזה חלק גורם למדחס לדליפה.
  • תקלה ברצועה: נוסף על כך, ניתן לראות תקלה ברצועה המפעילה את המדחס. למדחס יש סליל המפעיל אותו ובמידה והוא נשחק, הרי המדחס לא יכנס לעבודה.
  • תקלה בשסתום הויסות: למדחס יש שסתום ויסות אשר תפקידו לקבוע את עוצמת הפעולה של המדחס בעת הפעלת המזגן.
  • התייבשות של המדחס: מדחס שאינו עובד במשך תקופה ארוכה עשוי להתייבש ולצאת משימוש.

מה אפשר לעשות במקרה של תקלה במדחס?

במקרה של תקלה במדחס הרי יש מספר אפשרויות:

  • שיפוץ המדחס: במקרה הזה מדובר על פירוק המדחס או תיקון של רכיבים חשמליים והחזרה למצב טוב.
  • החלפה של המדחס: במקרה של החלפה, הרי אפשר להחליף למדחס חדש מיצרן או החלפה למדחס משופץ.

 במידה ואתם מחפשים מדחס לרכב מומלץ, הרי ההמלצה היא לשאול את העובדים במוסך מקצועי והם ימליצו לכם על מדחס איכותי. אם אתם מתגוררים בחולון, הרי רכישת מדחס לרכב חולון תפתור לכם את הבעיה. לשאלה מתי יש להחליף את המדחס, הרי התשובה תלויה במצב של המדחס. במידה ומדובר בתקלה פשוטה ביותר, הרי כדאי לתקן. עם זאת, כאשר מדובר בתקלה מורכבת יותר, הרי ההמלצה היא להחליף את המדחס.

איזה מדחס מומלץ?

מדובר באחת השאלות החשובות ביותר שיש לתת עליהן את הדעת. לשאלה מהו המדחס המומלץ לרכב, הרי מדחס חדש ומקורי זהו המדחס המומלץ ביותר, אך נחשב יקר יותר ויש להביא זאת בחשבון. אמנם מדחס חליפי נחשב זול יותר אבל פחות איכותי ויש להביא זאת בחשבון. עם זאת, מדחס משופץ יהיה זול יותר בהשוואה למדחס חדש ואיכותי בהשוואה למדחס חליפי.

על מנת להגיע להחלטה הטובה ביותר חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום במטרה לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר בהתאם לצרכים שלכם. התייעצות עם מומחים תחסוך לכם כסף וכך תגיעו להחלטה הנכונה ביותר איזה מדחס מתאים לרכב שלכם ותוכלו לנהוג בצורה חכמה ובטיחותית יותר.  

מהו מדחס לרכב
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן