אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

עשן לבן מהאגזוז

רגע לפני בדיקת הרכב  אתם רואים עשן לבן מהאגזוז? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן על מנת לסייע לכם לאבחן את הבעיה ולדעת מתי לפנות אלינו בהקדם האפשרי. כל הפרטים – בכתבה הבאה.

מה חשוב לעשות כאשר יש פליטה של עשן לבן מהאגזוז?

כאשר רואים עשן לבן מהאגזוז חשוב ביותר לדעת כיצד להיערך וחשוב לבחון מספר פרמטרים כמו למשל עונת השנה. אם מדובר על עונת החורף, הרי חשוב לדעת כי בחורף לוקח למנוע להתחמם זמן רב יותר בהשוואה לקיץ, מה שעשוי ליצור עשן לבן. עם זאת, במצב בו יש סדק באטם הראש, הרי מדובר על תקלה חמורה ויש לטפל בבעיה לפני שהמנוע ייפגע. התקלה הזאת מחייבת אתכם להגיע למוסך מקצועי שם יתבצע טיפול ברכב. על מנת להחליף את אטם הראש ולטפל בבעיה בצורה מקצועית יש רק כתובת אחת- אנו נשמח לסייע לכם בטיפול בבעיה על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרת הנהיגה.  

למידע נוסף התקשרו עכשיו >>> 077-9966242

מה המשמעות של עשן לבן מהאגזוז?

רגע לפני שאתם משוכנעים כי הרכב שלכם אינו תקין וכבר חולמים לרכוש רכב חדש, חשוב ביותר לאבחן את הבעיה באמצעות הכרת העשן הלבן. עשן לבן המשמעות יכולה להיות תקלה באגזוז ואז העשן יפסק תוך דקות ספורות. עם זאת, עשויה להיות לכך סיבה נוספת- נוזל טרנס אוטומטי אשר נשאב למנוע ובמקרה הזה העשן יבוא בליווי של ריח שרוף.

מה המשמעות של עשן לבן בתוספת ריח שרוף?

במקרה בו אנו מבחינים בעשן לבן וריח שרוף עשויות להיות לכך מספר סיבות:

 שריפה של שמן: במקרה בו מדובר על רכב ישנן או רכב שאינו תקין, הרי הרכבים עשויים לפתח דליפות שמן.

דליפת נשיפה: ישנם מקרים בהם חל ניתוק של רכיבים אשר פוגע בזרימה של הפליטה של המנוע. התקלה עשויה להיות בשל חלודה או חור או דברים נוספים הגורמים לגז הדליפה לצאת החוצה. שימו לב, במקרה הזה הרכב עשוי להתחמם יתר על המידה ולכן כאן אנחנו נכנסים לתמונה- במידה ויש בעיה נשמח לסייע באבחון על מנת לפתור לכם את הבעיה באמצעות הכלים המתקדמים העומדים לרשותנו.

מתי חשוב לפנות למוסך?

עשן לבן מהאגזוז עשוי להיות תמרור אזהרה למגוון רחב של בעיות ולעיתים עשוי להעיד על בעיה קטנה יותר. ההמלצה שלנו כאשר אתם רואים עשן לבן היא לאפשר למנוע כמה דקות ולאחר מכן לכבות את הרכב. במקרה בו עדיין יש עשן לבן, אז אנחנו נכנסים לתמונה. בעת ההגעה אלינו אנו נבצע אבחון מדויק על מנת לבדוק מהיכן הגיע העשן הלבן- האם מדובר בשינוי טמפרטורה או חוסר בנוזל קירור?

באמצעות האבחון המקיף שלנו נוכל לסייע לכם בתיקון הבעיה במהירות האפשרית ולאפשר לכם נסיעה בטוחה ונעימה ללא כל בעיות. הצוות שלנו ידאג לאבחון מקיף תוך שימוש בכלים המקצועיים ביותר.

למידע נוסף התקשרו עכשיו >>> 077-9966242

עשן לבן מהאגזוז
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן