אגזוזים

מנוע לרכב

המכוניות יקרות לליבנו ואין דבר מאכזב מלשמוע שהמנוע גמור וצריך מנוע לרכב חדש...

מנוע לרכב משומש מיבוא היא הדרך להתמודד עם תקלה של מנוע אשר תיקונה יקר יותר מהחלפת המנוע.
לרבים מאיתנו זה מהווה בעיה וההחלטה תמיד קשה ולוקחת לנו זמן לקבלה
אולם, בשנים האחרונות המצב הולך ומשתנה ומה שהיה בעבר קללת הבעלים, היום הינו פרוצידורה קלה יותר לעיכול.
מנוע מיבוא, או מנוע מפירוק. אנו  באיתי מוטורס נוסעים למדינות שונות בחו”ל ומייבאים מנועים אחרי בדיקות ואיבחון מצבם
אחרי ייבוא המנועים, אנו מאחסנים אותם בתנאים נאותים ומקטלגים אותם במחסן מכובד ביותר והגדול בארץ עם כ 3000 מנועים שונים לכל סוגי הרכב
יבוא מנועים מחו”ל באיתי מוטורס, הוא הרבה יותר מעסק, אלא יכולת מקצועית גבוהה להבחין איזה מנוע כדאי לייבא ואיזה לא.
מנוע מייבוא מחו”ל דורש נסיון עם מנועים מפורקים מתוך הרכבים ואנו טובים בלאתר את הטובים מבין כולם.

הכרה של פרטים קטנים וכל כך חשובים כשבאים לזהות מנוע עם פוטנציאל גבוה

איתי מוטורס כבר מעל 20 שנה עוסקים בתחום. מנוע לרכב לא חייב להיות חוויה קשה, למען האמת זה די פשוט, באים, בוחרים ומשלמים ויוצאים עם מנוע מורכב על ידינו ובזמן קצר בתהליך נוח. ושירתו ומשרתים לקוחות עסקיים כמו מוסכים וחברות עסקיות עם ציי רכב וכלה בלקוח פרטי שמעוניין להחליף מנוע מיבוא אצלו ברכב.

אנו נטפל בכל נושא הניירת השייכת לשינוי המנוע מול משרד התחבורה ומספר קטלוגי ניתן לכל מנוע ומנוע ובתהליך מסודר

מול הרשות האחראית, משרד הרישוי.ברשות החברה צי של מאות מנועים, המנוהלים במחסן באופן שמאפשר לשלוף כל סוג של מנוע מיבוא וכל זהגם במחירים האטרקטיביים בשוק המנועים המשומשים וללא עוררין!

כיאה לחברה הוותיקה והרצינית ביותר בתחום, יש להניח שגם אתם תמצאו את מבוקשכם .

אנו נשמח לתת הצעת מחיר הן בטלפון והן בפגישה אישית, וכמובן שלכל לקוח המבצע רכישה והחלפת מנוע, תינתן הטבה שוות ערך של

טיפול ראשון לאחר ההחלפה בחינם!

מנוע לרכב

מנועים מיבוא מחירים

מנוע הרכב מאובטח מתחת למכסה המנוע, זה בדרך כלל נראה כמו ערבוביה מבלבלת ענקית של חוטים, צינורות ומתכת. זו הסיבה שהמכונית שלך פועלת. אחרי הכל, זה מה שהופך את כל האנרגיה לצורה מכנית, ומאפשרת לרכב שלך לרוץ. מנועי רכב מגיעים במגוון דגמים, עם מאפיינים שונים, אך עם אותה מטרה, כמובן. אם גם אתה הבעלים של מכונית או חושב לרכוש מכונית, היכרות עם סוגים שונים של מנועי רכב היא חובה עבורך.
מכיוון שמכוניות שונות מגיעות עם מנועים שונים, בואו נחקור עוד כיצד תוכלו לזהות מנועי מסוג זה ברגע שתראו אותם.

מנוע מיבוא או מפירוק הם שני סוגים שונים של מנועים שנמצאים בשימוש בתעשיית הרכב. תיאור קצר על כל אחד מהם:

שני הסוגים של מנועים מיבוא או מפירוק משתנים, בעיקר במצבם ובתהליך הייצור שלהם. מנועי מיבוא הם חדשים ויוצרים בתהליך ייצור תקני במדינה מסוימת, תוך עבירה על תקנים וסטנדרטים. לעומתם, מנועי מפירוק הם מנועים משומשים שנפרדו מרכבים בתהליך הפירוק ונבדקים ומשופצים לפני שמתקנים אותם ברכבים אחרים.

כאשר בוחרים ברכב משומש, יש לבחון את המצב של המנוע. מנוע מיבוא חדש ולא השתמש במעבר, אך עלול להיות יקר יותר. מנוע מפירוק משופץ ועבר בדיקות ותיקונים, והוא נותן אפשרות לרכב משומש במחיר נמוך יותר. הבחירה בין השניים תלויה במגוון גורמים, כמו התקציב הזמינות, המצב הכללי של הרכב והמועדפות האישיות של הקונה.

מנוע מפירוק, הידוע גם בשם "מנוע מנפיקות" או "מנוע פירוק", הוא מכונה המשמשת לפירוק חומרים אורגניים בתהליך המכונה פירוק. המטרה העיקרית של מנוע מפירוק היא לפצל חומרים אורגניים מורכבים לרכיבים פשוטים יותר ולשקול אותם לתהליכי מיחזור ושימוש חוזר.תהליך הפירוק מתרחש באמצעות תהליכים כימיים או ביולוגיים, שבהם חומרים אורגניים מופרקים לחלקיקים קטנים יותר באמצעות חומרים מפעילים או אנזימים. המוצרים המפורקים ניתן לשקול לתהליכים כימיים או תהליכי מיחזור אחרים, כך שניתן ליצור מהם חומרים חדשים או למזער את הפסולת והנזק הסביבתי.

מנוע יבוא הוא מנוע פנימי המשתמש בעיקר ברכבים ומסוגל להפיק כח מכוח בעצמו. יחד עם מנועי היצור המקומיים, מנועי היבוא מהווים את המנועים המרכזיים בעולם ומשמשים במגוון רחב של רכבים פרטיים ומסחריים. מנועי היבוא יכולים להיות בעלי מבנה שונה ולהשתמש בטכנולוגיות ומערכות שונות כדי להשיג ביצועים ויעילות מירבית. בכל זאת, ישנן מספר פרמטרים חשובים שמשפיעים על ביצועי המנוע, כולל נפח המנוע, כוח הפליטה, מערכת השדרה, מערכת השמנה ועוד.

סוגי מנועים לרכב

כך תוכל לזהות את סוג מנוע המכונית של מכוניתך, רק על ידי מבט על פריסת הגלילים.

כשמסתכלים על המנוע מהצד הקדמי, כל גליל יפנה כלפי חוץ ויניע גל ארכובה משותף בבסיס. צפו לסוג זה של מנוע בכל אותן מכוניות פרימיום בעלות ביצועים גבוהים, מכיוון שהוא מאפשר לסחוט עוד צילינדרים. כמו כן, השטח שצורכים הגלילים הוא קומפקטי למדי בהשוואה למנועים אחרים.

הרוטרי הוא מנוע ללא בוכנות. רוטורים משמשים במנוע זה במקום בוכנות. מנוע סיבובי תוכנן כך שיהיה קומפקטי וקטן; חוץ מזה יש לו צורה פנימית מעוגלת. הרוטור המרכזי של מנוע זה מסתובב בכיוון אחד בלבד, ומייצר את כל 4 משיכות ה- OTTO כולל צריכת, דחיסה, כוח ופליטה ביעילות כשהוא פועל.

כיום יש מספר מצומצם של מכוניות עם עיצוב מנוע סיבובי. אתה יכול למצוא מנוע סיבובי במאזדה RX-8 וקודמו – מאזדה RX – ודגמים דומים. המנוע הסיבובי אינו פופולרי מכיוון שיש לו מגבלה עיצובית הגורמת לרמות מומנט נמוכות.

מנוע סיבובי

שיפוץ מנוע לרכב

מנוע הרכב מוצר עם אורך חיים של תלוי בסוג השימוש ובהרגלי הנסיעה שאתם מייצרים לעצמכם. אורך החיים הממוצע של מנוע הבנזין עומד על 400 אלף קילומטרים ואצל מנועי דיזל מדובר על 700 אלף קילומטרים. יחד עם זאת, במידה ולא בוצעו כל טיפולי השיגרה הדרושים למנוע, אורח החיים יכול להיות קצר הרבה יותר. אם הגעתם למצב שבו המנוע כבר לא עובד, יש לכם אפשרות לבצע שיפוץ מנוע לרכב או החלפה של מערכת המנוע הקיימת.

מה ההבדל בין שיפוץ לבין החלפת מנוע קיים?

שיפוץ מנוע לרכב היא פעולה שבה אתם מתבססים על נתוני המנוע הקיים על מנת לבצע תיקונים. וזאת אל מול החלפת כל למערכת המנוע. היתרון של שיפוץ מנוע לרכב הוא היכולת לשמר את המבנה המקורי של כלי הרכב. בעיקר בכלי רכב יקרים וישנים, אשר מחזיקים מנויים יקרים ומיוחדים במינם, הביצוע של פעולת אוברול, משמרת את היתרון הייחודי של המכונית שלכם ומאפשרת לכם ליהנות מהנסיעה שאתם מכירים לאורך שנים ארוכות. אוברול הוא ביצוע של החלפה של כל חלקי הפנים במנוע בחלקים חדשים, מבלי לפגוע בהרכב המנוע המקורי. והיא הפעולה החשובה שמבטיחה את הנהיגה הבטוחה עם מנוע מקורי של כלי הרכב שלכם. אוברול יכול להיות מבוסס גם על הזמנה של חלקים ספציפיים וגם על תהליך ייבוא של מנוע שלם שמתאים בדיוק לרכב שלכם, ומשדרג את חוויית הנסיעה בהתאם לציפיות שלכם.

איך מאבחנים את מצב המנוע לפני השיפוץ?

בשביל להבין באיזה שלב אתם צריכים לבצע שיפוץ מנועים, צריך לפנות לאנשי מקצוע שזה הוא תחום ההתמחות שלהם. אף על פי שיש תקלות פשוטות יחסית ואפילו נראות לעין, שיכולות להקפיץ את תשומת הלב שלכם, זה לא אומר שצריך לבצע תיקון או החלפה של חלקים במנוע באופן אוטומטי. מערכות דיאגנוסטיקה ממחושבות רבות מספרות לנו המון על מה שמתרחש בתוך המנוע באופן קבוע, ועל הביצועים שהמנוע מספק בכל רגע נתון. המערכות בוחנות את תהליך ההתנעה, ההאצה והנסיעה. את היציבות של מערכות הגלגלים ואת פעולתן של מערכות הבלימה. עד למציאת התקלה החשודה. וכך, עוד לפני הפירוק של המנוע אפשר להבין היכן יש נזילות, האם יש תקלה במערכת שאיבת הדלק או במערכת ההילוכים.

פירוק של המנוע היא פעולה מאוד קיצונית ודרסטית, והיא צריכה להתבצע על בסיס מידע מדויק כדי שלא לפגוע בפעילות המנוע בחלקים אחרים. אז אם ברור שיש בעיה באחת הגומיות, אנשי הצוות שמבצע את השיפוץ יתמקדו אך ורק בחיפוש אחרי הגומיות הבעייתיות והחלפתן, במקום לפרק את כל המנוע ולגעת במערכות שעובדות בצורה טובה.

למרות השיפוץ – צריך לייצר שגרת תחזוקה

אומנם שיפוץ מנוע לרכב היא משימה מקצועית שאתם רוצים להפקיד בידיים של צוות מיומן ומנוסה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר או לזנוח את שגרת התחזוקה שיצרתם לעצמכם כדי לשמור על המנוע. מנוע הרכב הנפוץ ביותר היום הוא מנוע בעירה פנימית המבוסס על מערכת בוכנות ומבצע הצתה בעזרת תערובת של דלק ואוויר בתוך הצילינדר. צינורת המנוע מבוססת על מערכת הידראולית כך שצריך להיות סנכרון בין כל החלקים המכנים במנוע כדי לייצר את פעולת הבעירה החיונית להצלחת נסיעה חלקה ובטוחה. כך שחשוב מאוד להבין איך אתם משמרים את הצלחת תהליך השיפוץ ומצמצים לאורך הזמן את הצורך בפעולות נוספות, או מורכבות יותר כמו החלפת מנוע כוללת.

בגלל הצורך המורכב – חייבים לעבוד עם צוות מקצועי

ההבנה שיש לכם תקלה באחת ממערכות הרכב היא תולדה של היכרות עם האופן שבו הרכב שלכם נוסע באופן רגיל ועם חברת התחזוקה שאתם יצרתם לאורך השנים. נהג מנוסה, אשר מכיר את כלי הרכב שלו ומתחזק אותו באופן קבוע, מאריך את חיי המנוע, אבל גם יודע לזהות בעיות ותקלות כבר בשלבים הראשונים להתפתחותן. יחד עם זאת, ברגע שיש תקלה אי אפשר לוותר על שירות של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר מכירים מגוון עצום של סוגי מנועים ויכולים לעזור לכם למצוא את חלקי החילוף הנכונים והטובים ביותר לצרכים שלכם וליכולות הכלכליות שלכם. אז אל תפחדו לקחת את ההחלטה המקצועית הנכונה, כדי לבצע שיפוץ של החלקים הבעייתיים במנוע שלכם.

בדיקה ללא חיוב

לקוחות ממליצים

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן