אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

שכפול מפתחות לרכב – עד בית הלקוח

זקוקים לשירות של שכפול מפתחות לרכב? היום זה קל ופשוט באמצעות שירות שכפול מפתחות עד בית הלקוח. מה היתרונות של השירות ומדוע כדאי לבחור בשירות? כל הפרטים בכתבה הבאה.

שכפול מפתחות לרכב – מה כולל השירות?

רבים מאיתנו לוקחים בתור מובן מאליו את המפתחות של הרכב שלנו. רק במקרה בו המפתחות נשברים או הולכים לאיבוד אנו מבינים את חשיבות המפתחות. מכאן, השירות של שכפול מפתחות עד בית הלקוח נחשב חשוב במיוחד. מה כולל השירות? מדובר על שירות במסגרתו החברה מגיעה עד פתח הבית שלכם, לוקחת את מפתחות הרכב שלכם ומבצעת שכפול מפתחות ומחזירה לכם מפתחות משוכפלים.

למה כדאי לכם לבצע שכפול מפתחות עד הבית?

רבים מאיתנו לא דואגים לשכפל את מפתחות הרכב וישנם מקרים רבים בהם לקוחות בחרו לרכוש רכב עם מפתח אחד והמפתח אבד. ידוע לכל כי עלויות שחזור המפתחות נחשבות יקרות במיוחד ולכן חשוב ביותר לדאוג לשכפול מפתחות. ההמלצה היא לא לחכות עד למקרה של פריצה או אובדן המפתחות על מנת לבצע שכפול. כדאי לבצע את הפעולה וכך להיות בטוחים שיש לכם זוג נוסף. נוסף על כך, במקרה בו יש לכם נהג צעיר שזה עתה קיבל רישיון נהיגה, הרי זה בדיוק הזמן לבצע שכפול של המפתחות.   

מה כוללת פעולת שכפול מפתחות לרכב?

פעולת שכפול מפתחות רכב עד הבית כוללת הגעה עד הבית הלקוח. לגבי אופן ביצוע השכפול, זה תלוי בסוג המפתח. ישנם מפתחות שונים הניתנים לשכפול באמצעות טכניקה של חריטה, ואילו כאשר מדובר על מפתחות משוכללים יותר, הרי מדובר על פעולה של קידוד.

מה חשוב להביא בחשבון בבחירת חברה מקצועית?

בעת בחירת חברה מקצועית ישנם מספר פרמטרים שיש להביא בחשבון וכעת נמנה את הפרמטרים השונים:

  • דיוק: חשוב ביותר לוודא כי העבודה תהיה מדויקת וללא שום תקלות.
  • ניסיון רב בתחום: זאת ועוד, חשוב ביותר לוודא כי לצוות החברה יש ניסיון רב בתחום.
  • הקפדה על לוחות זמנים: נוסף על זאת, חשוב ביותר לוודא כי החברה מקפידה על לוחות זמנים והיא תגיע אליכם בדיוק בזמן.
  • סוג שכפול מתאים: כפי שהזכרנו, השכפול מתבצע בהתאם לסוג המפתח וצוות מקצועי צריך להיות בקיא בפעולות השונות כמו חריטות או קידודים.
  • ציוד מקצועי: על הצוות להגיע עם ציוד מקצועי לצורך העבודה, לרבות מכונה לשכפול מפתחות על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  • המלצות:  חשוב ביותר לבחון את ההמלצות של לקוחות אחרים רגע לפני שאתם מזמינים את החברה ולוודא כי מדובר בצוות של מקצוענים שיש להם מוניטין חיובי בתחום.
  • אחריות: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחון את נושא האחריות ולוודא כי יש לכם אחריות על השכפול במידה ותהיה בעיה ותצטרכו לשוחח עם אחד מהנציגים של החברה לגבי השכפול.
שכפול מפתחות לרכב
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן