אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מנועים מיבוא חולון

אם הגעתם למצב בו אין לכם אפשרות לנסוע ברכב בשל תקלה במנוע, הרי זה הזמן להחליף את המנוע שלכם. חשוב ביותר להגיע למוסך מקצועי שם יבצעו אבחון- כל הפרטים על מנועים מיבוא חולון בכתבה הבאה.

מצב המנוע טוב יותר

במידה והחלטתם להחליף את המנוע ואתם שוקלים לרכוש מנועים מיבוא, הרי נעדכן כי מדובר על מנועים איכותיים. במידה ואתם מגיעים למוסך בשל בעיות ברכב כמו החלפת אינג'קטוריםמזרקים לדלק או תיקון מערכת מיזוג אוויר לרכב, הרי כדאי לבחון את מצב המנוע. מנוע מיובא מחו"ל נחשב איכותי יותר בשל מזג האוויר במדינות מהן הוא מגיע כמו צפון אמריקה או אירופה- במדינות הנ"ל ניתן לראות שיש מזג האוויר קר, מה שמונע שחיקה של המנוע. יתרה מכך, מדובר במדינות בהן תרבות הנהיגה שונה ופחות אגרסיבית ולכן המצב של המנוע טוב יותר.

בחינת עלויות

עלות של מנוע מיבוא נמוכה יותר בהשוואה לעלות של רכישת מנוע לרכב חדש לגמרי. אם אתם מגיעים למוסך לצורך בחינת אינגקטור, הרי יש לבחון את מצב המנוע ולהחליט. פירוק מנוע מקומי עשוי להתקלקל לעיתים קרובות וכן יש לו אורך חיים קצר יותר. אין ספק כי ניתן לקבל איכות חדשה במחיר מופחת.

ביצוע בדיקות מקיפות

במסגרת בחירת מנועים לרכב ניתן לראות כי מנוע מיבוא זוכה למגוון בדיקות מקיפות טרם המכירה. מכונים ברמה גבוהה מבצעים בדיקות מקיפות כמו בחינת גיר לרכב או בחינת טורבואים טרם החלפת המנוע על מנת להעניק ללקוחות את התמורה הטובה ביותר למחיר. מדובר על בדיקה מקיפה ביותר במסגרתה בוחנים את החלקים השונים של הרכב וכך ניתן לקבל מידע מקיף לגבי מצב הרכב.

אחריות והתקנה ברמה גבוהה

במסגרת הגעה אל מוסך לרכב כמו מוסך בחולון במסגרת שיפוץ שיפוץ אינג'קטורים או פעולה אחרת, חשוב לבחון את מצב המנוע. אם יש עניין ברכישת מנוע מיבוא, הרי חשוב ביותר להגיע למקום מוסמך בו יעניקו לכם אחריות על המנוע למשך תקופה ארוכה וכן תתבצע התקנה איכותית במקום אחד וכך תהיה לכם האפשרות לחסוך זמן ולבצע את כל הפעולות במקום אחד.

מה חשוב לדעת לגבי מנועים לרכב מיבוא?

במידה ואתם זקוקים לשירות במסגרת טיפול לרכב כמו מנועים לרכב מיבוא, הרי חשוב ביותר להגיע למקום מוסמך ובו תמצאו את המנועים האיכותיים ביותר. הנה מספר פרמטרים חשובים בבחינת מוסך:

  • חלקים איכותיים: חשוב ביותר להגיע למקום ובו תמצאו מנועים איכותיים.
  • המלצות: חשוב ביותר לבחון כמה שיותר המלצות על המקום מפי לקוחות או מכרים על מנת לוודא שאתם מגיעים למקום הטוב והמקצועי ביותר.
  • שירות: נוסף על זאת, חשוב ביותר לוודא שאתם מגיעים למקום ובו יש תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר על מנת לסייע לכם בכל הקשור למנועים.
מוסך לרכב
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן