אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

איך לבחור מנוע מייבוא?

כבר תקופה ארוכה שאתם מנסים למצוא את הדרך הטובה ביותר לשדרג את מערכות כלי הרכב שלכם. מצד אחד, אתם מאוד אוהבים את הצורה החיצונית של המכונית הישנה של המשפחה. ומן הצד השני זה לא בדיוק כל לשדרג מכוניות ישנות, בוודאי אם מדובר על מכונית שעברה כבר שנות נהיגה רבות. במצב כזה, ההחלטה הנכונה ביותר היא להתחיל לחפש מנוע מיבוא, ולשקול בצורה רצינית את האפשרות להחליף את המנוע הקיים במנוע מיבוא שמתאים לכלי הרכב שלכם. זהו תהליך שדורש התערבות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון ובעלי מומחיות בעולם הרכב, ולכן ההמלצה היא לפנות בהקדם האפשרי לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת איתי מוטורס. אנו נלווה אתכם לאורך תהליך הבחירה. נמצא בשבילכם את הפתרונות הנכונים. ומאפשר לכם ליהנות מחוויית נהיגה מושלמת גם ברכב המשפחתי הישן.

מנוע מייבוא

בשביל שאתם תוכלו לבחור מנוע מיבוא ולהבטיח חוויית נסיעה מושלמת גם לכלי הרכב הישן ביותר במשפחה, אתם צריכים לקחת בחשבון:

  1. את ההגדרות הטכניות שכלי הרכב שלכם חייב לקבל. מה הוא נפח המנוע המקסימלי, איזה סוג של ייצור מנועים אתם מחפשים, והאם כל סוג של מנוע יכול להתאים לצרכים שלכם? כל אלו הן שאלות שצריך לשאול מבעוד מועד את אנשי המקצוע שאיתם אתם עובדים על חיפוש המערכות שלכם. כדי לבנות את רשימת המכולת המושלמת לרכישת מנועים מיבוא.
  2. את המותג שממנו אתם רוצים לרכוש מנועים מיבוא. כדאי לבחור מותג מוכר, אשר יכול לספק לכם גם את רמות הבטיחות והביטחון שאתם מבקשים לקבל. אבל גם את האחריות ואת סטנדרט השירות היוקרתי, במידה ויש אי אילו תקלות לאורך הדרך. מותגים בעולם הרכב הם בדרך כלל מותגים גלובאליים. מה שמחייב אתכם לבצע הזמנה מבעוד מועד ולדאוג לכך שכל הפרטים יהיו נכונים, לפני שאתם מאשרים את ההזמנה באופן סופי.
  3. את העלויות שאתם מקציבים לטובת הפרויקט. בהנחה שמדובר על פרויקט עם תקציב מוגבל, אי אפשר להשתולל עם הרכישה של מנועים מיבוא. ואתם חייבים להיות מאוד ממוקדים כדי לדאוג לפתרון הנכון באיזון של עלות מול תועלת.

לכל רכב יש את הפתרון הנכון לו

לא משנה איזה סוג של הרכב אתם מחזיקים. ולא משנה מה הוא התקציב שאתם מאפשרים לעצמכם לקיים לטובת שידרוג מערכות הרכב. הפתרונות ליצירת חוויית נהיגה מושלמת תמיד נמצאים מול העיניים שלכם. זה רק עניין של עבודה עם אנשי המקצוע הנכונים, או התאמה של מוצרים איכותיים ויוקרתיים. והיום, בזכות הידע והניסיון של אנשי הצוות המקצועיים של חברת איתי מוטורס, יש לכם את הפריווילגיה לשדרג את הרכבים הישנים שלכם בקלות אבל במקצועיות. אז אל תהססו לקחת את ההחלטה הנכונה בשבילכם, ולקבל ייעוץ מקצועי של צוות שזהו תחום ההתמחות שלו.

הכנת מנוע רכב
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן