אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים
ניקוי אינג'קטור
אינג'קטורים

ניקוי אינג'קטור: מדריך מקיף

אינג'קטורים, או מזרקי דלק, הם חלק חיוני במערכת ההזרקה של רכב. תפקידם הוא להזריק דלק לתוך צילינדרים של המנוע בצורה מבוקרת ויעילה, תוך כדי התזת

קרא עוד »

מנוע אלפה רומיאו

מנוע אלפא רומאו ג'וליה


מנוע ג'וליה של אלפא רומאו הוא בדרך כלל מנוע בנזין בעל 4 צילינדרים, עם בחירה למנועי דיזל בעלי 4 צילינדרים. ביצועים יציבים וכוח מובנה מאפשרים נסיעה דינמית וחוויית נהיגה מהנה.

מנוע אלפא רומאו ג'ולייטה


ג'ולייטה נצבעת בדרך כלל במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים ו-4 צילינדרים. מנוע זה מספק ביצועים איכותיים ותגובה מהירה, מתאימים לנסיעה יומיומית ונהיגה ספורטיבית.

מנוע אלפא רומאו טונאלה


טונאלה היא דגם SUV מבית אלפא רומאו והמנוע הנפלא שלה נועד לספק יציבות בנסיעה וביצועים מתקדמים. מנועים בנזין ודיזל מוצעים, מספקים יכולת גבוהה לנסיעה בכל תנאי דרך.

מנוע אלפא רומאו סטלביו


מנוע סטלביו נוצר כדי לתת לרומאו סטלביו (Stelvio) את הכוח והביצועים המרשים. בדרך כלל מופעל במנועי בנזין ודיזל בנפח 2.0 ליטר ו-4 צילינדרים, מספק יכולת טיסה ונסיעה יציבה.

יתרון בייבוא מנוע יחד עם איתי מוטורס


ייבוא מנועים יחד עם איתי מוטורס מספק את האמינות והנוחות בתהליך הייבוא. החברה מתמחה בייבוא מנועים איכותיים מהחו"ל ומציעה שירות אישי ומקצועי. באמצעות איתי מוטורס, תוכל לקבל שירות איכותי והתאמה אישית לצרכיך. היתרון הוא באפשרות לשדרג את המנוע ולהתאים אותו לכלי הרכב שלך, כך שיותקן כל הציוד הנדרש כדי לשדרג ולמקסם את ביצועי הרכב.

לוגו אלפא רומאו
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן