אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מנורות ברכב- כל הנורות שיש לשים לב אליהן

מנורות ברכב מספקות מידע על המערכות השונות ומאשרות האם הרכב תקין או שמא יש בעיה. בכתבה הבאה תמצאו את כל הפרטים החשובים.

למידע נוסף התקשרו עכשיו >>> 077-9966242

מהן נורות באוטו?

יש להניח כי כולנו מצאנו את עצמנו מדי פעם יושבים מול לוח מחוונים שאנחנו לא מכירים ושואלים את עצמנו את השאלה הבאה- מדוע הנורה הצהובה לא נעלמת או מה גרם לנורית האדומה להידלק ככה פתאום? אין ספק כי נורות באוטו מסמנות לנו כי משהו אינו כשורה ולכן חשוב ביותר להבחין בין הנורות השונות. כדאי לדעת כי אם נדלקת נורה שאינה בצבע ירוק, הרי יש להביא בחשבון כי משהו אינו כשורה וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

מנורות ברכב – אילו נורת רכב נדלקת?

כאמור, ישנן נורות רכב רבות ולכן נורת רכב שנדלקת בצבע מסוים שאינו ירוק מעידה כי מדובר בתקלה. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן- על מנת להסביר לכם מהם הצבעים השונים המחייבים הגעה למוסך שלנו- אז בואו נתחיל.

ירוק: נורה ירוקה מעידה כי המערכות ברכב פועלות בצורה תקינה כמו למשל אורות דרך או איתות.

צהוב או כתום: אם מדובר על צבע צהוב או צבע כתום, הרי מדובר על תקלה במערכת וחשוב ביותר להגיע למוסך לקבלת הטיפול המתאים. כך למשל, תקלה עשויה להיות לחץ אוויר נמוך או מיכל דלק ריק.

אדומה: שימו לב, אם נתקלתם בנורה אדומה, הרי המשמעות היא סכנה. אין צורך להיבהל, היות וזאת יכולה להיות התרעה על דלת שאינה סגורה היטב, אך שימו לב כי לחץ שמן שאינו תקין במנוע זה כבר סיפור אחר המחייב הגעה  למוסך שלנו.

למידע נוסף התקשרו עכשיו >>> 077-9966242

מה התפקיד של נורת אזהרה?

אחד התפקידים החשובים ביותר של נורת אזהרה הוא להתריע בפני הנהגים על תקלה המצריכה הגעה למוסך בצורה מיידית. היום ישנן נורות אזהרה רבות המתריעות על תקלה ברכב והנורות משתנות בהתאם ליצרן ובהתאם לדגם. עם זאת, ישנן צבעים שונים של נורות אזהרה המחייבים הגעה למוסך:

נורות אזהרה ברכב בצבע כחול/ירוק: הודעה על הפעלה של מערכת ברכב כמו פנסי איתות.

נורות אזהרה בצבע כתום\ צהוב: התרעה על תקלה ברכב, אך ניתן להמשיך את הנסיעה כרגיל. עם זאת, ההמלצה שלנו היא להגיע בהקדם למוסך על מנת לטפל בבעיה.

מנורות ברכב – מהי נורת תקלה ברכב?

נורת תקלה ברכב כשמה כן היא, נורה המתריעה על תקלה ברכב. כך למשל, קיימת נורת אזהרה המתריעה על תקלה במערכת נעילת הגלגלים ברכב .מערכת ה – ABS היא מערכת בטיחותית אשר מונעת נעילה של הגלגלים במצב בו הרכב מאבד שליטה במקרה של עצירה פתאומית וחזקה. במקרה הזה, נורת התקלה מתריעה על המצב וכך המערכת מונעת את הנעילה של הגלגלים ומאפשרת לנהגים עצירה בטוחה.

זקוקים לתיקון של מנורות ברכב- רק אצלנו תמצאו את השירות הטוב ביותר

אם הגעתם למצב בו נדלקה לכם נורה אדומה, הרי כאן אנחנו נכנסים לתמונה. רק אצלנו תמצאו את הצוות המקצועי והטוב ביותר אשר ידע להעניק לכם טיפול איכותי תוך מתן הסבר מפורט לגבי מהות התקלה. ברשותנו צוות מקצועי בעל ידע רב וכלים מתקדמים על מנת לסייע לכם להחזיר את הרכב למצב תקין.

למידע נוסף התקשרו עכשיו >>> 077-9966242

מנורות ברכב
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן