אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מנוע מיני קופר

מנוע מיני קופר


המנוע מיני קופר הוא מנוע בנפח 1.6 ליטר, מסדר 4 צילינדרים, המיוצר על ידי חברת BMW. מדובר במנוע בינוני וקטן במיוחד, המספק ביצועים מצוינים וניתן למצוא אותו בדגמי מיני קופר. המנוע מצויד בטכנולוגיות מתקדמות כמו יכולת דינמית משופרת וביצועי דלק מתקדמים.

מנוע מיני קאנטרימן


מנוע מיני קאנטרימן הוא גם מנוע בנפח 1.6 ליטר, מסדר 4 צילינדרים, המיוצר על ידי חברת BMW. כמו המנוע המיני קופר, מדובר במנוע קטן ויציב המספק ביצועים איכותיים. יש לזכור שהמנוע נבנה עם דגש על יכולת נהיגה ידידותית לסביבה ויכולת חיסכון בדלק.

מנוע מיני קופר SE


מנוע מיני קופר SE הוא גרסה מתקדמת של מנוע המיני קופר, המתקן בדגמים המתקדמים יותר של מכוניות מיני. עם ביצועים משופרים, יכולת תגובה מהירה יותר, וטכנולוגיות חדשניות, המנוע מספק חוויית נהיגה מצוינת.

מנוע מיני קאנטרימן SE


זהו גם מנוע בנפח 1.6 ליטר, מסדר 4 צילינדרים, אשר מהווה גרסה מתקדמת יותר של מנוע מיני קאנטרימן. עם יכולות ירידת הפליטים ותגובה מהירה, מנוע זה מספק ייצוב וביצועים משופרים.

ליבא מנוע יחד עם איתי מוטורס


בעת יבוא מנוע, חשוב לבחור בספק אמין עם ניסיון מוכח בתחום. איתי מוטורס היא חברת יבוא ושיווק מנועים, והיא מתמחה בהספקת מנועים מהגדולות בישראל. הספקות של איתי מוטורס יכולות לספק לך מנועים איכותיים ומובטחים, מה שיבטיח ייבוא חלקים איכותיים ועמידים, תוך כדי קבלת שירות מקצועי ואמין.

לוגו מיני קופר
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן