אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מנוע ל-4 על 4

מנוע ל-4 על 4 הוא סוג של תיבת הילוכים המשמשת ברכבים בעלי הנעה ארבע גלגלים.מאמר זה מדבר על מה המנוע עבור 4×4, כיצד הוא פועל והשימושים שלו.

מה המנוע ל-4 על 4?

המנוע עבור 4X4 הוא סוג של רכב הנעה ארבע גלגלים שיש לו תיבת העברה שניתן להעביר בין שניים או ארבע גלגלים.

כאשר הרכב בארבעה גלגלים, הכוח עובר לכל ארבעת הגלגלים. כאשר הוא בהנעה דו-גלגלית, הכוח עובר לגלגלים הקדמיים והאחוריים

מה ההבדל בין מנוע ל-4 על 4 לרגיל?

מנוע 4X4 הוא סוג של מנוע רכב בעל ארבעה צילינדרים המסודרים בריבוע. לעומת זאת, ברגיל יש סידור של צילינדרים בתבנית מעגלית.

המנוע נמצא בשימוש נפוץ במכוניות המיועדות לשימוש בשטח. הסיבה לכך היא שניתן לחבר את ארבעת הצילינדרים יחד ליצירת גליל אחד גדול. זה נותן יותר כוח ומומנט לרכב תוך שמירה על יעילות דלק טובה יותר מאשר מקביליו.

איך עובד המנוע?

מנוע זה הוא סוג של מנוע עם ארבעה צילינדרים המסודרים בריבוע. יש לו ארבע בוכנות וארבעה שסתומים לכל צילינדר. המנוע נקרא גם "בוקסר" או "פלט-ארבע", מכיוון שאין לו גלי זיזים או שסתומים עיליים על סעפות היניקה והפליטה.

מנוע ה-4×4 הוצג בשנת 1877 על ידי המהנדס האמריקאי אייזק ל. רייס שתכנן ורשם פטנט על המכונית המעשית הראשונה שהשתמשה בסוג זה של מנוע, ה-Rice Motor Wagon, שבנה בין השנים 1876-1878.

מנוע 4 על 4 הוא סוג של בעירה פנימית עם ארבעה צילינדרים המסודרים בריבוע. סוג זה של המנוע שימש לראשונה בשנות ה-20 ומאז הוא פופולרי.

הוא פועל על ידי ארבע בוכנות המחוברות לגל ארכובה, המחובר לגלגל התנופה. הבוכנות נעות למעלה ולמטה במהלך מהלך הכוח, מה שיוצר מומנט. כאשר בוכנה אחת מגיעה לראש המהלך שלה, היא דוחפת את מוט הבוכנה שלה כלפי מטה על מוט בוכנה סמוך, ומאלצת אותה לצאת מהמהלך שלה ולכניסה לדחיסה

מהם היתרונות של שימוש במנוע עבור 4 על 4?

4X4 הוא רכב עם ארבעה גלגלים. הם משמשים בדרך כלל לפעילויות שטח. כשמדובר בנהיגה בשטח קשה, 4X4 יציב יותר ויכול להקל על הנסיעה. כמה מהיתרונות העיקריים של שימוש במנוע לרכב 4X4 הם שהוא מאפשר לכם נסיעה חלקה ומהירה, יש לו אחיזה טובה יותר והוא חסכוני יותר בדלק.

מה חשוב להביא בחשבון במסגרת עלות מנוע?

עלות היא לא רק מחיר הקנייה. זה כולל גם את עלות הדלק, תחזוקה ותיקונים. העלות של שלו עשויה להשתנות בהתאם לגורמים רבים כמו סוג הרכב, גודלו ותדירות השימוש בו. מכאן, יש חשיבות עליונה לבחור במקום איכותי במידה ויש צורך להחליף את המנוע. הגעה למוסך מקצועי תאפשר בחירה איכותית של מנוע.

מנוע ל-4 על 4
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן