אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מנוע להונדה

הונדה אקורד היא אחת מכוניות הסדאן הפופולריות ביותר בשוק, והיא מגיעה עם מגוון אפשרויות מנוע לבחירה. בין אם אתם מחפשים ארבעה צילינדרים חסכוני בדלק או V6 חזק, יש מנוע להונדה אקורד שיתאים לצרכים שלכם. בואו נסתכל מקרוב על המנועים השונים הזמינים בהונדה אקורד ומה יש להם להציע.

טיפול טוב במנוע הונדה אקורד שלך הוא חיוני אם אתה רוצה שהוא יחזיק מעמד לאורך זמן. תחזוקה שוטפת כגון החלפת שמן ומסננים, החלפת מצתים ושטיפות נוזל קירור הן כולן משימות חשובות שיש לבצע באופן קבוע. בנוסף, בדיקת מרווח השסתומים, מותחן חגורת התזמון ורכיבים אחרים יכולים לעזור להבטיח שהרכב שלכם פועל בצורה מיטבית. על ידי הקדשת זמן לבצע פריטי תחזוקה אלה במנוע הונדה אקורד שלך, אתה יכול להיות בטוח שהוא יישאר במצב מעולה במשך שנים רבות.

מנוע להונדה אינסייט

הונדה אינסייט היא מכונית היברידית המשתמשת בשילוב של מנוע חשמלי ומנוע המונע בנזין. שילוב זה של מנועים מבטיח שהונדה אינסייט גם חסכונית בדלק וגם ידידותית לסביבה. מנוע הבנזין בהונדה אינסייט הוא מנוע 1.5 ליטר 4 צילינדרים עם מנוע חשמלי שעוזר להגדיל את צריכת הדלק ולהפחית פליטות.

מנוע ל- גאז סיוויק

ונדה ג'אז סיוויק מונעת על ידי מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, שנועד לספק ביצועים יעילים ואמינים. מנוע זה מסוגל להפיק עד 130 כוחות סוס, מה שהופך אותו לאחד המנועים החזקים בכיתה שלו. הוא כולל גם מערכת תזמון שסתומים משתנה המאפשרת יעילות מוגברת בדלק ותפוקת מומנט משופרת. עם סוג זה של מנוע, הונדה ג'אז סיוויק יכולה לספק לנהגים חווית נהיגה מהנה תוך שמירה על דירוג חיסכון מעולה בדלק.

מנוע להונדה האצ'בק

מכוניות הונדה ידועות במנועים האמינים והיעילים שלהן. המנוע הסטנדרטי ברוב מכוניות ההאצ'בק של הונדה הוא מנוע DOHC i-VTEC 4 צילינדרים, 16 שסתומים. מנוע לרכב זה מציע ביצועים מעולים וחסכון בדלק, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה שרוצים למקסם את יעילות הרכב שלהם. הוא כולל גם טכנולוגיה מתקדמת כגון תזמון שסתומים משתנה (VVT) ובקרת מצערת אלקטרונית (ETC), המסייעים לייעל את ביצועי המנוע. עם העיצוב החזק אך חסכוני בדלק, המנוע הסטנדרטי של הונדה האצ'בק בטוח יספק לכם חווית נהיגה חלקה ומהנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן