אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מנועים מיבוא או מפירוק באור יהודה

המנוע הוא הלב של רכבכם, וכשהוא מתרסק או מתייבש, היכולת לנהוג בבטחון ובקלות נפגעת. במצבים כאלו, החלפת המנוע היא פתרון שיכול להציל את הרכב ולחסוך לכם הוצאות רבות. אז למה לבחור בהחלפת מנועים באור יהודה דרכנו? ומה עושים כאשר מנוע הרכב נדרס?

יתרונות להחלפת מנוע באור יהודה

אחד מהיתרונות הגדולים של החלפת מנוע ברכב באיתי מוטורס הוא שאפשר למצוא מנוע איכותי מיבוא במחירים משתלמים ובלי פערי תיווך. אנו מספקים מאגר מנועים ענק, המתאים לכל סוגי הרכבים והיצרנים. זה אומר שאין צורך לחפש אחר מנוע בעצמכם, וגם לא לסבול מפערי מחירים גבוהים כשאתם רוצים להחליף את המנוע שברכבכם.

תהליך החלפת מנוע

בנוסף, כאשר אתם בוחרים להחליף מנוע דרכנו, תהליך ההחלפה מתבצעים בצורה מקצועית ואכפתית. הם יבדקו היטב האפשרות לתיקון המנוע הקיים, ורק אז תוצע האופציה להחליפו. במידה ונחליט על החלפה, תתבצע החלפת המנוע התקול במנוע חלופי איכותי, ובמהלך ההתקנה יתבצעו גם החלפת שמנים, פילטר שמן ונוזלי קירור. התהליך יתבצע בהקפדה גם במהלך הבדיקה המקיפה שתוודא כי המנוע הותקן בצורה מושלמת והרכב מוכן לנסיעה.

לאחר התהליך, תקבלו שטר מכר עם כל הפרטים הנדרשים לרישום המנוע מול משרד הרישוי. בכך תוכלו להיות בטוחים שהרכב שלכם עובר את כל הדרישות החוקיות וניתן לנסיעה בבטחון ובשקט.

החלפת מנועים באיתי מוטורס

אנו מומחים בתחום ומתמחים במנועים באור יהודה. בנוסף להחלפת מנועים, אנו מספקים שירותי דיאגנוסטיקה מתקדמים ותיקונים לחלקי המנוע, כך שניתן לטפח את הרכב גם לאחר החלפת המנוע. בעזרת שירותינו המקיפים והמקצועיים, ניתן להאריך את חיי הרכב ולהבטיח נסיעה בטוחה וחלקה לאורך זמן.

השירות שאנו מספקים הוא לא רק פתרון ברגע של המשבר, אלא גם דאגה למנוע החדש שהותקן. אף על פי שהתהליך כולל אספקתו והתקנתו של המנוע החלופי, כשירותנו לא נגמר כאן. אנו מבטיחים אחריות מלאה על המנוע החדש, כך שבמידה ויתגלו בעיות או תקלות, נהיה כאן לספק לכם את הפתרון במהירות ובאפקטיביות.

איתי מוטורס הוא לא רק גוף טכני שמתמחה בהחלפת מנועים, אלא גם שותף לכל דרך. אנו מעריכים את כל לקוח שלנו ומבטיחים שירות אדיב, מקצועי ואמין. מהיעוץ הראשוני ועד לשלב ההתקנה ומעבר לו, נהיה לצידכם בכל שלב ונספק מענה לכל שאלה ובקשה.

בין אם אתם גרים באור יהודה או בכל מקום אחר בארץ, איתי מוטורס הוא הכתובת הנכונה עבורכם. אם המנוע שלכם ניזוק, תקול או פשוט בא לכם לשדרג אותו – אנו כאן לשירותכם. אנו מספקים לכם את השלווה, הביטחון והאיכות שהרכב שלכם דורש, ונהיה לצידכם בכל צעד בדרך.

מנועים באור יהודה
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן