אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מנועים מיבוא או מפירוק באבן יהודה

אנו ב"איתי מוטורס" כאן כדי להציע לכם את הפתרון האידיאלי שיחסוך לכם זמן וכסף בתיקוני הרכב שלכם. אנו מספקים מנועים באבן יהודה וחלקים מיבוא ומפירוק ברמה הגבוהה ביותר, עם מחסן מגוון המכיל כל מה שהרכב שלכם זקוק לו. אז אם אתם גרים באבן יהודה או באזור, אנו כאן לשירותכם, בין אם תצטרכו גרירה או כל שירות אחר, וכמובן במחירים תחרותיים.

תיקון ושיפוץ מנועים באבן יהודה

המומחים שלנו ב"איתי מוטורס" מספקים לכם את השירות המלא והמקיף:

✓ אספקת חלקים איכותיים התואמים את מפרט הרכב שלכם.

✓ פירוק החלק התקול והתקנה מקצועית של החלק החדש, כולל בדיקות רגילות וכו'.

✓ בדיקה טכנאית שתוודא שהרכב שלכם מוכן לנסיעה באופן בטוח.

✓ הסבר מקיף ללקוח על כל הבדיקות והתיקונים שבוצעו.

✓ אחריות מלאה על החלקים והעבודה, ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

הלקוח אצלנו הוא במרכז

אצלנו, הלקוח במרכז, ולכן אנו מקדישים זמן ומחשבה להבין את הצרכים והציפיות שלכם. בכל פרויקט או תהליך תיקון, אנו משתדלים לתת מענה מהיר, אך ללא התפשרות על איכות העבודה והמוצרים שאנו משתמשים בהם.

בזכות הניסיון הרב שנצבר לנו במהלך השנים, אנו מכירים את הבעיות השונות שיכולות להתגלות במהלך התיקון ומצוידים בידע ובכלים הדרושים לפתרונן. מטרתנו היא להחזיר לכם את הרכב באותו היום, תוך כדי שמירה על תהליך עבודה שקוף והוגן.

בנוסף לשירותים הנ"ל, אנו גם מספקים ייעוץ ללקוחותינו לגבי תחזוקה מנומסת של הרכב, כך שתוכלו לשמור על הרכב שלכם במצב מעולה לאורך זמן. אנו מאמינים שלקוח מרוצה הוא הפרסומת הטובה ביותר, ולכן אנו עובדים קשה כדי להבטיח שתהליך התיקון או השיפוץ של הרכב שלכם יתנהל בצורה הכי יעילה, מקצועית ואיכותית ככל האפשר. אז בפעם הבאה שתצטרכו שירות מקצועי לרכב, אתם יודעים איפה לפנות!

המומחים שלנו בתיקוני רכב

אנחנו מבינים את חשיבות השירות המקצועי. אנו מציעים כלל שירותי התיקון, החל משיפוץ כללי של מנוע לרכב, דרך החלפת מזרקים, תיקון מחשב המנוע, ועד לבדיקות טכנאיות שונות. הצוות שלנו משתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי להבטיח שהרכב שלכם יחזור לכם במצב הכי טוב שיש. אז אם אתם זקוקים לשירות מקצועי, אנו כאן לשירותכם!

מנועים באבן יהודה
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן