אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מה הם אינג'קטורים ומה חשיבותם לכלי הרכב האולטימטיבי שלכם?

סנכרון של העברת הדלק למנוע היא אחת הפעולות החשובות ביותר שצריכות להתבצע בשביל לאפשר למנוע שלכם לייצר אנרגיה באופן קבוע. ככל שמדובר על פעולה שמבוצעת בסינכרון טוב יותר, כך יש לכם אפשרות להביא את ביצועי המנוע שלכם למצב שיא ההצלחה.

במידה בלתי מבוטלת, דווקא השימוש בעזרים ותוספים כמו מערכת אינג'קטורים מקצועית, היא זו שעוזרת לכם לשפר לאין שיעור את הסנכרון בתהליך העברת הדלק לתוך גליל המנוע, על בסיס הצרכים של המנוע. המחט שמרכיבה המערכת אינג'יקטורים היא השסתום שקובע את קצב כניסת חומרי הבעירה, והיא החלק החשוב ביותר במערכת שאתם צריכים לדעת איך לבחור. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת איתי מוטורס, נצליח לסייע לכם לבחור מערכת אינגקטורים מקצועית שמתאימה לסגנון הפעילות של המנוע שלכם בצורה המושלמת.

אינג'קטורים

כאמור, אינג'קטורים הם תוספים מכאניים לרכב שתפקידם הוא להיות כמעין שסתום להעברת חומר בעירה לתוך המנוע. היתרונות לשימוש במערכת אינג'קטורים הם רבים ומגוונים, ולרוב הם באים לידי ביטוי ב:

  1. שליטה על כמות הדלק שאתם צורכים – שליטה מלאה במערכת הדלק, היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתם שומרים על צריכת דלק מדויקת, ומצמצמים את הפלטה של חומרים מזהמים מכלי הרכב שלכם.
  2. כניסה מבוקרת של דלק אל תא הבעירה – כניסה של כמות גדולה מדי של דלק עלולה להיות בעיה שמסכמת את פעילות המנוע, ומפני שלא ניתן יהיה לבצע בעירה מאוזנת והמנוע לא יספק את כמות הכוח הדרושה לגלגלים. ועל כן, צריך לשלוט בכמות הדלק, ולספק את הביקוש בצורה מבוקרת על בסיס מערכת מכאנית אוטומטית.
  3. חוויית הנהיגה הופכת להיות חלקה הרבה יותר – כאשר מעבירים הילוכים או לוחצים על דוושת הגז, כמות הדלק אשר מוזרקת למנוע היא יציבה, וכך הנהיגה נשמרת נהיגה חלקה גם בתנאי שטח מורכבים יחסית וגם כאשר צריך לבצע את העברת ההילוכים במהירות יחסית.
  4. העלויות יחסית נוחות, אל מול התועלת הכללית – הן מבחינת החסכון בצריכת הדלק והן מבחינת חוויית הנהיגה שלכם, אם אתם רוצים לחוות את השיפור המשמעותי שמגיע לכם, השימוש במערכת אינגקטורים היא ההחלטה הכי טובה שאפשר לקחת.

הזרמה של חומר בעירה, היא המפתח למנוע מושלם

כל מי שרוצה לייצר כלי רכב איכותי ומקצועי, מבסס את תהליך הרכבת המנוע על יצירת מערכת הזרקת דלק מקצועית. גם אם אין לכם מספיק ניסיון בתחום, וגם אם אתם עוד לומדים איך לבנות את כלי הרכב המושלם, זה לא אומר שלא מגיע לכם לקבל חוויית נהיגה יוצאת מן הכלל. כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה, הוא לפנות אל אנשי הצוות המקצועיים של חברת איתי מוטורס, וביחד אנחנו נסייע לכם לתכנן את המנוע הנכון ביותר לצרכים וליכולות שלכם.

אינג'קטור
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן