אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

מגדשי טורבו – מוצר אחד שמשנה לגמרי את חוויית הנהיגה ברכב שלכם

העוצמה של מנוע חזק לכלי רכב חזק, היא היכולת המרשימה ביותר שאפשר לייצר בשביל להפוך את חוויית הנהיגה לחוויה משודרגת ואיכותית יותר.

בכלי רכב שצריכים לעבור שיפוץ או שידרוג, יש לכם הזדמנות חד פעמית להתקין מגדשי טורבו שכל תפקידם הוא לבצע אינדוקציה מאולצת וכך להגדיל את יעילות הבערה הפנימית של המנוע. הכנסת אוויר בכמות גדולה של תא הבעירה מייצרת שריפה יעילה ואפקטיבית יותר של חומר הבעירה, כלומר הדלק, ובהתאמה מניעה את גלגלי הרכב בעוצמה גדולה יותר. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת איתי מוטורס, מציעים לכם לקבל שירותי הזמנה והתקנה של מגדשי טורבו איכותיים, אשר מתאימים בדיוק לכלי הרכב שלכם. וכך להפוך את חוויית הנהיגה שלכם לחוויה הרבה יותר מקצועית והרבה יותר איכותית.

מגדשי טורבו

הבחירה שלכם להתקין מגדשי טורבו בכלי הרכב שלכם, בין אם הוא חדש או משופץ היא החלטה שיכולה להיות החלטה מושלמת מפני ש:

  1. אתם תוכלו לשפר את חוויית הנהיגה – התנעה מהירה בשילוב הילוכים חלק, הן פעולות שתוכלו לבצע בצורה חלקה ומהירה, בוודאי עם שאר מערכות הרכב שלכם הן מערכות מאוד חזקות ועוצמתיות. הזרקת אוויר בעזרת בוכנה, מתבצעת באופן סדרתי ושומרת על יציבות בחוויית הנהיגה שלכם.
  2. צריכת הדלק תשתפר פלאים – כאשר מזריקים כמות גדולה יותר של אוויר למנוע, יש צורך בפחות דלק בכל לחיצה על דוושת הגז, מה שאומר של הטווח הארוך אתם תשפרו את צריכת הדלק ותוכלו גם לחסוך בעלויות אבל גם להפוך את כלי הרכב שלכם לירוק יותר.
  3. בריאות המנוע תהיה טובה יותר – לטווח הארוך, תנועה מכנית חלקה וצמצום כניסת דלק בתוך המנוע, יוצרים בלאי נמוך יותר של חלקי הבוכנות מה שאומר שאתם תוכלו לשמור על חוויית הנהיגה שלכם למשך שנים ארוכות יותר עם מינימום צורך בתיקונים נוספים.
  4. אתם תשלטו בצורה מלאה בהרכב המנוע שלכם – בדיוק כמו שאתם רוצים להרכיב בצורה אחראית את שאר חלקי המנוע שלכם, וגם כאשר אתם מנסים למצוא חלקים שישפרו את פעילות המנוע, צריך לדעת בדיוק אילו חלקי חילוף אתם מתקינים ולהבטיח שהם מתאימים למכונית שלכם.

טיפול שלוקח אתכם למחוזות נהיגה חדשים

בסופו של יום, לקוחות רבים שבחרו להשקיע מאמצים ולבצע התקנה של מגדשי טורבו, הצליחו לייצר חוויית נהיגה הרבה יותר מוצלחת ואיכותית, לאורך שנים של נהיגה. אומנם, המשמעות היא שאתם צריכים לעבוד קשה מאוד ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של החברה איתי מוטורס, בשביל למצוא את המוצר הרלוונטי ביותר לצרכים שלכם, אבל היום יש הרבה מאוד דרכים לייבא חלקי חילוף איכותיים לכלי רכב. מה שאומר שהפתרונות נמצאים ממש מתחת לאף שלכם ואתם יכולים להנות מהם בקלות יחסית.

מגדש טורבו
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן