אגזוזים

מידע מקצועי

תכנים נוספים

היתרונות של מנועים לגירים מיבוא – ליצירת מערכת גיר נוחה לשימוש

כבר תקופה ארוכה שאתם מנסים לשדרג את כלי הרכב שלכם בעצמכם, אבל מתמודדים עם המון קשיים בכל מה שנוגע ליבוא או למציאה של חלקי החילוף הדרושים לכם.

זהו אחד האתגרים הכי מורכבים שקיימים כיום בעולם כלי-הרכב, בוודאי אם המטרה שלכם היא לבנות כלי רכב יוקרתי במיוחד, כך שאתם לא לבד. יחד עם זאת, בשביל להצליח למצוא מנועים לגירים מיבוא, אפשר לעבוד בצורה מסודרת, על בסיס הידע והניסיון של חברות מקצועיות בתחום, שיכולות לסייע לכם. אנחנו, אנשי הצוות של חברת איתי מוטורס, יכולים למצוא בשבילכם את הפתרונות הנכונים ביותר למציאה ולרכישה של מנועים לגירים מיבוא, והכל על בסיס שנים רבות של עבודה מקצועית בתחום, והכרות עם הדרישות של לקוחות בעלי רכבים מסוגים שונים.

מנועים לגירים מיבוא

הבחירה שלכם להתקין מנועים לגירים מיבוא היא החלטה שיכולה לאפשר לכם לבנות או לשפץ כלי רכב בצורה טובה יותר מפני ש:

  1. אתם מוצאים בדיוק את המוצר הדרוש לכם – יש בידיים שלכם את הכוח לבחור בדיוק את המוצר שאתם רוצים, ולחפש מנועים לגירים מיבוא של חברות ספציפיות שאיתן אתם רוצים לעבוד כדי לייצר מנוע יוקרתי וחדיש. כך שאתם יכולים לבנות את כלי הרכב החלומי שלכם בצורה הטובה ביותר.
  2. אפשר לשפר את ביצוע המנוע בשילוב עם חלקים מכאניים נוספים – ביחד עם מערכת אינגקטורים, כמו גם מגדשי טורבו, אפשר לשדרג את כל חוויית הנהיגה, ולייצר כלי רכב אשר מאפשר לכם לנהוג גם בתנאי שטח בצורה הכי חלקה שיש.
  3. ההזמנה מתאימה לתקציב שלכם – לרוב תהליכי השדרוג או הבנייה של כלי רכב, יש תקציב מוגדר מראש שאיתו אתם צריכים להסתדר לאורך הדרך. כך שחשוב למצוא את האיזון העדין שבין מוצרים יוקרתיים, בטוחים ואיכותיים, לבין העלויות שאתם יכולים לאפשר לעצמכם לקבל.
  4. ההתקנה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים – ההתאמה וההתקנה של המוצר שבחרתם לשלב במנוע הרכב שלכם, מבוצעת בצורה מפוקחת, על ידי צוות מכונאים מוסמכים שאתם בוחרים. וזאת הדרך הכי טובה שיש לייצר שליטה על הרכבת כלי הרכב שלכם ולשמור עליו לאורך השנים.

אם כבר לשפץ, אז רק בצורה הכי מקצועית שיש

אם כבר אתם בוחרים להשקיע כל כך הרבה מאמצים בשיפוץ ושדרוג כלי הרכב שלכם, אז הציפייה לקבל סטנדרט בלתי מתפשר של שירותים היא לחלוטין ציפייה ריאלית. חשוב לכם להבטיח שתהיה לכם את רמת השירות הגבוהה ביותר שאפשר לקבל, ולכן אתם רוצים לשלב בין הזמנת מנועים לגירים מייבוא, לבין הידע והניסיון המקצועי של אנשי חברת איתי מוטורס. אנחנו נשמח ללוות אתכם לאורך כל שלבי הדרך ונציע לכם את כל הידע והניסיון שבידינו על מנת לבחור נכון את המנוע שלכם.

גירים מייבוא
אז מה היה לנו עד עכשיו?

מפת אתר

מיקומנו

הסדנא 6,חולון
א'-ה' 9:00-17:00
ו' 8:00-12:00

יצירת קשר

כל הזכויות שמורות © 2021 | איתי מוטורס

צרו קשר עוד היום

לקוח/ה יקר/ה
זמנך חשוב לנו, לקבלת הצעת מחיר מותאמת לרכב שלך מלא את הפרטים הבאים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.
צוות איתי מוטורס
שאלו אותנו על חגיגת מבצעים באיתי מוטורס
דילוג לתוכן