מזרקים לדלק, מרססי דלק ניקוי ושיפוץ אינג'קטורים דיזל

מזרקים לדלק, מרססי דלק ניקוי ושיפוץ אינג'קטורים דיזל

מזרקים לדלק, מרססי דלק ניקוי ושיפוץ אינג'קטורים דיזל

מזרקים לדלק, מרססי דלק ניקוי ושיפוץ אינג'קטורים דיזל

אינג'קטור או  בשמו העברי, מזרק דלק הוא האחראי על פעולת ריסוס הסולר היישר אל הצילינדר. ברכבים מבוססי דלק תפקיד זה היה נעשה על ידי הקרבורטור שמרסס את הדלק לסעפת היניקה ונכנס דרך השסתומים לצילינדרים.

אינג'קטור בעצם מזריק או מרסס את הדלק ממיכל הסולר אל הצילינדר בפיקוד חשמלי ממחשב הרכב. ניתן לתאר את האינג'קטור כברז חשמלי שמקבל זרם חשמלי ופותח שסתום שדרכו מוזרק הדלק בריסוס ישירות אל הצילינדר.

שיפוץ מזרקים לרכב, שיפוץ וניקוי של מרססי דיזל באופן המקצועי ביותר שקיים בשוק. אבחון כללי ומתן עלות לפני ביצוע.

ניתן להתקשר ולקבל הצעת מחיר, או להגיע אלינו למכון.

מערכת הזרקת הדלק הינה מערכת קריטית בפעולתו החלקה של הרכב והיא אחראית על ריסוס דלק בדיוק מקסימלי וכמו שהיצרן מנחה. בדיקה של מזרק הדלק ברכבכם יראה האם ממנו באה הבעיה שהרכב "מזייף" או לחילופין המרססים תקינים ואינם קשורים. שיפוץ של מזרק הדלק יביא את הרכב לנסוע חלק וכמו שהכרתם אותו לפני התקלה. ישנם רכיבים מספר במזרק ונוכל לדעת בבדיקות לחצים של מזרק הדלק את המידע הנחוץ כדי לקבוע מי מהם זקוק להחלפה ו\או מי ממרססי הדלק, או בשמם האחר האינג'קטורים יש להחליף.

מכונים רבים עובדים היום עם ציוד מיושן ומערכות ישנות של בדיקת מזרקים לרכב, חלקם אף עשויים להזיק למזרק בשיטות שלהם. אנו עובדים עם ציוד מתקדם ביותר והמילה האחרונה בתחום .

 

ניתן לתאר את מערכות ההזרקה גם כך :

  • מערכת הזרקה מסוג מוטרוניק שלהם קיים מרסס יחיד המרסס את הדלק אל תוך סעפת היניקה (כאילו היה קרבורטור) ובדיוק גבוה ביותר משום שהפיקוד הוא חשמלי ומבוצע עם פיקוח של חיישנים בתוך המנוע.

וכמו בכל חלק שעובד עם דלק או סולר במקרה הזה, גם המרססים יכולים להיסתם ממשקעים ולכלוך שבסולר עצמו, פיח וכיוצא באלו. לכן ברור שיש לבצע בדיקה או שיפוץ אינג'קטורים אחת לתקופה או כשהרכב "מזייף" וביצועיו נראים לך ירודים.

מספר טלפון ישיר למומחה במוסך : 03-6393666 

או צרו איתנו קשר מהיר ונחזור אליכם מיד